This nice Blogger theme is compatible with various major web browsers. You can put a little personal info or a welcome message of your blog here. Go to "Edit HTML" tab to change this text.
RSS

12 Ekim 2014 Pazar

Öğretmenler Günü Hediyesi (Thanks for helping me grow)


Mutlu olmalısın. Sen mutlu olursan çevrendeki herkes senin pozitif ışığınla mutlu olur...Kayra ile birlikte dünyaya bakışımı değiştirdim.Beni oyalayan, zamanımı boşa harcadığım her şeyden uzak durmaya başladım...İlk yaptığım da televizyon kumandasını elime almamak oldu.Son bir yıldır televizyon izlemiyorum...
Mutlu olmak demişken Kayra'nın o çok sevdiği değerli öğretmenlerine minik sürprizler hazırlamaya koyulduk...





Hediye saksılarımızı Praktiker'den 10 tl ye satın aldım. Chalk paint (kara tahta boyası) tekniğiyle boyadım.

































 Kayra kilden bana güzel bir tırtıl yaptı.Onu suluboya ile yeşile boyadı.Ben de silikonla bu tırtılı saksımıza yapıştırdım.

















Ailecek(!) geri dönüşüm konusunda duyarlıyız.Çünkü doğayı seviyoruz,üzerinde yaşadığımız dünyayı seviyoruz.Pillerimizi, ev de kullandığımız yağlarımızı...vb. asla ama asla çöpe atmıyoruz.


Kullanılmış kağıtların nasıl geri kullanıma kazanılacağını daha önce anlatmıştım.Yeni kağıdımızı elde ettik.Artık çocukların isteğine göre; çiz, kes arkasına bir mıknatıs yapıştır.








Hediyemizin paketleme kısmında da çuval bezi kullandım...Elde kolaylıkla dikilebiliyor.


 İŞTE HEDİYELERİMİZ HAZIR.

0 yorum:

Yorum Gönder